Alle

Accessoires van Brixton

Merk
Prijs
24
24
120
120
Gelegenheid

60 artikelen

Sorteren op:
Pagina 1 van 1
BERING - Pet - rust WATKINS - Pet - black HEIST - Muts - cobalt BURRO - Pet - copper JOEL - Pet - black STITH - Pet - grey KANSAS - Pet - burgundy WATKINS - Pet - chive NEWBURY - Pet - black LANGLEY - Pet - washed mocha LANGLEY - Pet - black HAMMOND - Pet - black SOCKET - Pet - black ARROYO - Hoed - beige BERING - Pet - khaki HEIST - Muts - black/grey KANSAS - Pet - black POTRERO - Pet - gyblu HEIST - Muts - black WATKINS - Pet - washed navy JOEL - Pet - burgundy OATH III - Pet - heather grey OAKLAND - Pet - black Muts - brown/khaki WESLEY - Hoed - black FIELD - Hoed - tan SNAP - Muts - light blue RIVAL - Pet - black WHEELER - Pet - light heather grey/black FIDDLER - Muts - black harringbone twill Hoed - black BROOD - Muts - brown/khaki herringbone Pet - grey/black STOUT PORK PIE - Hoed - black/black BROOD - Muts - black SNAP - Muts - brown

Het merk Brixton is nog niet zo lang actief op de wereldwijde modemarkt, maar heeft al een behoorlijke staat van dienst, omdat het merk de authentieke Brixton kleding en Brixton accessoires goed weet te vermarkten en veel klanten weet te werven. Door een dergelijke stabiele bedrijfsvoering is het mogelijk voor het merk Brixton om verdere uitbreiding te realiseren en zich te handhaven in de top van de modebranche. Een bijzonder onderdeel van dit merk en haar beleid is het communicatiebeleid. Het bedrijf spreekt vooral jongeren aan en het merk heeft haar communicatiestrategie daar dan ook op aangepast. Dit heeft het merk gedaan door zeer actief te zijn op social media waar fans worden aangespoord om de boodschap van het merk te verspreiden. De unieke content die dagelijks wordt gepost maakt het merk interessant en betrekt de doelgroep bij het gehele proces van ontwerp tot productie. Een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie is dan ook participatie. Fans krijgen de mogelijkheid om hun mening te geven over bepaalde kledingstukken of Brixton accessoires. Deze inbreng wordt ter harte genomen door het merk en de fans krijgen natuurlijk respons. Interactie is dus erg belangrijk voor dit merk. Verder onderhoudt dit merk goede banden met de pers waardoor veel exposure wordt gecreëerd. Na de oprichting in 2004 door een drietal vrienden heeft het merk een stormachtige ontwikkeling door gemaakt en dat maakt dat het merk en haar kleding en de Brixton accessoires inmiddels in veel landen worden verkocht.

"Brixton accessoires: geboren uit vriendschap"

De uitstraling van het merk, haar Brixton accessoires en kleding is erg belangrijk voor het uitdragen van de visie van de ontwerpers. De ontwerpers laten zich inspireren door muziek, cultuur en vriendschap. De kleuren die worden gebruikt bij het ontwerpen van de Brixton accessoires en kleding vormen samen een harmonieus contrast en dat symboliseert dus ook het vriendschapselement waar dit merk uit voort komt. De milde en zachte kleurstellingen zijn niet alleen van symbolische waarde, maar ook van praktische waarde, want de combineerbaarheid van de kleding en Brixton accessoires zijn vanwege de kleurstellingen optimaal. Ben jij benieuwd geworden naar de Brixton kleding en Brixton accessoires? Ga dan snel kijken bij de nieuwe collecties van het merk Brixton en pronk binnenkort zelf met de Brixton accessoires en kleding.