Alle

Accessoires van Brixton

Merk
Prijs
17
17
120
120
Gelegenheid

61 artikelen

Sorteren op:
Pagina 1 van 1
BERING - Pet - khaki BERING - Pet - wanav KANSAS - Pet - black YATES - Pet - burnt orange OATH - Pet - black WESTCHESTER - Pet - grey blue Pet - grey/black FIDDLER - Muts - green SNAP - Muts - light olive/olive WATKINS - Pet - black HEIST - Muts - black HEIST - Muts - black/grey ARROYO - Hoed - beige KANSAS - Pet - burgundy WATKINS - Pet - khaki BERING - Pet - navy JOEL - Pet - black JOEL - Pet - burgundy Muts - black herringbone twill Muts - brown/khaki FIELD - Hoed - tan TILLER - Hoed - black BRIXTON FIDDLER - Muts - blue BRIXTON LIL HEIST - Muts - red BRIXTON DALILA - Hoed - beige BRIXTON LIL HEIST - Muts - black BRIXTON JOLT - Pet - blue BRIXTON GRADE - Pet - black FIDDLER - Muts - black harringbone twill KURT - Pet - charcoal/black BROOD - Muts - black STOUT PORK PIE - Hoed - black/black SNAP - Muts - brown SNAP - Muts - light blue Hoed - khaki BRIXTON AUDREY BERET - Muts - white BRIXTON RIVAL SNAPBACK - Pet - beige

Het merk Brixton is nog niet zo lang actief op de wereldwijde modemarkt, maar heeft al een behoorlijke staat van dienst, omdat het merk de authentieke Brixton kleding en Brixton accessoires goed weet te vermarkten en veel klanten weet te werven. Door een dergelijke stabiele bedrijfsvoering is het mogelijk voor het merk Brixton om verdere uitbreiding te realiseren en zich te handhaven in de top van de modebranche. Een bijzonder onderdeel van dit merk en haar beleid is het communicatiebeleid. Het bedrijf spreekt vooral jongeren aan en het merk heeft haar communicatiestrategie daar dan ook op aangepast. Dit heeft het merk gedaan door zeer actief te zijn op social media waar fans worden aangespoord om de boodschap van het merk te verspreiden. De unieke content die dagelijks wordt gepost maakt het merk interessant en betrekt de doelgroep bij het gehele proces van ontwerp tot productie. Een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie is dan ook participatie. Fans krijgen de mogelijkheid om hun mening te geven over bepaalde kledingstukken of Brixton accessoires. Deze inbreng wordt ter harte genomen door het merk en de fans krijgen natuurlijk respons. Interactie is dus erg belangrijk voor dit merk. Verder onderhoudt dit merk goede banden met de pers waardoor veel exposure wordt gecreëerd. Na de oprichting in 2004 door een drietal vrienden heeft het merk een stormachtige ontwikkeling door gemaakt en dat maakt dat het merk en haar kleding en de Brixton accessoires inmiddels in veel landen worden verkocht.

"Brixton accessoires: geboren uit vriendschap"

De uitstraling van het merk, haar Brixton accessoires en kleding is erg belangrijk voor het uitdragen van de visie van de ontwerpers. De ontwerpers laten zich inspireren door muziek, cultuur en vriendschap. De kleuren die worden gebruikt bij het ontwerpen van de Brixton accessoires en kleding vormen samen een harmonieus contrast en dat symboliseert dus ook het vriendschapselement waar dit merk uit voort komt. De milde en zachte kleurstellingen zijn niet alleen van symbolische waarde, maar ook van praktische waarde, want de combineerbaarheid van de kleding en Brixton accessoires zijn vanwege de kleurstellingen optimaal. Ben jij benieuwd geworden naar de Brixton kleding en Brixton accessoires? Ga dan snel kijken bij de nieuwe collecties van het merk Brixton en pronk binnenkort zelf met de Brixton accessoires en kleding.