Waarom we er zo’n fan van zijn
Er zijn genoeg redenen om er fan van te zijn, dus vroegen we onze eigen sportinkoper Lilly Schumann om het voor ons uit te leggen.
Allereerst: niet iedereen zal de collectie dragen. “Omdat hij exclusief verkrijgbaar is in Azië en bij Zalando, zie je de items in Europa niet vaak terug”, legt Lilly uit. Met andere woorden: deze items zijn nu al iconisch − dus wees er snel bij, voordat ze weg zijn.
Ten tweede: de collectie is gemaakt om altijd en overal te dragen. “Voor mij is deze collectie een must-have omdat hij technische outdoorprestaties combineert met vooruitstrevend Japans design”, legt ze uit. “De meeste kledingstukken zijn ontworpen voor algemene buitenactiviteiten en kamperen. Ze hebben een waterafstotende afwerking en zijn gemaakt van kreukvrije, ademende materialen. Daardoor is de collectie ongelooflijk veelzijdig: je kunt de items dragen waar je maar wilt. Deze naadloze integratie van outdoorfunctionaliteit in kleding voor elke dag is een trend die voor het eerst te zien was in Japan, waar technische kleding een vast onderdeel is van de dagelijkse outfit.”
Lilly weet het goed te verwoorden − functioneel, uniek en ideaal om keer op keer te dragen.