-20%
  • Nails Inc - STARRING JUST ME DUO - Nagelverzorgingsset - multi

STARRING JUST ME DUO - Nagelverzorgingsset

20% korting
€ 11,95
€ 14,95inclusief btw
28 ml
Kleur (1)
truck
1-4 werkdagenGratis
Standaard levering
box-transitGratis verzending

Over het product
Lang houdend
Glanzend
Glitter
Nails.INC Starring Just Me Duo bevat de kleur Prince Arthur Road, een donker marineblauw en ‘Partying On Portobello‘, een dekkende, biologisch afbreekbare gouden glitter.
Aanbevolen gebruikswijze
Breng met het kwastje een basislaagje aan op de nagels en breng vervolgens 1 of 2 lagen nagellak aan. Eindig met een toplaag voor een lange hold.
Alles over dit product
Waarschuwingen: Ontvlambaar.
Consistentie: Vloeistof
Volume: 28 ml
Artikelnummer: NAF31F019-T11

Eigenschappen
Veganistisch
Vrij van dierlijke stoffen of ingrediënten getest op dieren
Alle ingrediënten
Ingrediënten: Partying on Portobello: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, NITROCELLULOSE, STYRENE/ACYLATES COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ALCOHOL DENANT., SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, SILICA, N-BUTYL ALCOHOL, DIETHYLHEXYL ADIPATE, BENZYL ALCOHOL, BENZOPHENONE-1, TRIMETHYL PENTANYL DIISOBUTYRATE, STEARALKONIUM BENTONITE, DIACETONE ALCOHOL, RAYON, GLYCERIN, PULLULAN, UREA, CELLULOSE ACETATE, TRIACETIN, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 60725 (VIOLET 2). Prince Arthur Road: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, N-BUTYL ALCOHOL, PHOSPHORIC ACID, BENZOGUANAMINE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BRASSICA OLERACEA ACEPHALA (KALE) LEAF EXTRACT, DIACETONE ALCOHOL, AQUA (WATER), ACRYLATES COPOLYMER, ZINC ACETYLMETHIONATE, HEXANAL, LAURALDEHYDE, SILICA, SODIUM BENZOATE, STEARALKONIUM BENTONITE, TOCOPHEROL, CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)
Nails Inc
reviews (1)
4.0/5
5
4
3
2
1

Wil jij 10% korting?*

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.

*Voorwaarden kortingscode chevron-down