Terugbetaling

  1. Als je bestelling klaar is voor terugzending, met alle benodigde retourformulieren, geef je deze af bij een PostNL punt. Een beschrijving hoe je jouw bestelling voorbereid om te retourneren, vind je onder bestelling retourneren. Bewaar het verzendbewijs.
  2. Je pakket wordt door PostNL naar ons retourcentrum gebracht.
  3. Je retourzending wordt gecontroleerd.
  4. Na een geslaagde controle wordt het artikel met je verrekend.

Hieronder zie je per betaaloptie hoe een artikel wordt verrekend en met welke tijdsduur je rekening dient te houden het geld weer op je rekening te hebben. Deze tijdsduur gaat in vanaf het moment dat je je bestelling bij een PostNL punt afgeeft. 

* Normale verwerkingstijd, uitzonderingen daargelaten.

**Bij Creditcard rekening is de terugbetaling te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.

Bij retourzending van artikelen verzonden via Express levering worden de verzendkosten van €9,95 niet vergoed.

In het geval dat je de bestelling op rekening gekocht hebt en je stuurt deze binnen de betalingstermijn (14 dagen) aan ons terug, dan ontvang je van ons een e-mail dat je nieuwe openstaande rekeningbedrag €0,00 is. Indien je langer wacht met het terugsturen van jouw bestelling vragen wij je vriendelijk de rekening eerst te voldoen. Wanneer wij daarna je bestelling retour ontvangen, krijg je vervolgens het rekeningbedrag weer teruggestort op je rekening.

Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Kun je niet vinden wat je zoekt?