Faq | Zalon | Hoe betaal ik bij Zalon?

Hoe betaal ik bij Zalon?

Je schrijft het totaalbedrag van de artikelen die je wilt houden handmatig over aan Zalon. Tel daarvoor het bedrag van de artikelen die je wilt houden bij elkaar op. Schrijf dit bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de box over. Let op; Retourneer je alle items, dan betaal je €9,95 servicekosten voor je box.

Betaalgegevens

Naam: Zalando Payments GmbH
IBAN: NL52DEUT0265175143
BIC: DEUTNL2A
Bank: Deutsche Bank AG

Je stemt in met de overdracht van de vorderingen van de verkoper aan derden, in het bijzonder aan Zalando Payments GmbH.

Betalingskenmerk

Voorkom dat de bestelling later als onbetaald wordt beschouwd: vul bij je overschrijving het 14-cijferige bestelnummer dat je op de pakbon vindt in onder 'omschrijving' of 'mededeling'.

Betaal per bestelling

Betaal voor de items die je wilt houden uit één bestelling, apart van de items die je wilt houden uit een andere bestelling. Je ontvangt per bestelling namelijk een uniek 14-cijferig bestelnummer dat je als betalingskenmerk aan je overschrijving moet toevoegen. Als je voor meerdere bestellingen in één keer betaalt, loop je het risico dat een van de bestellingen als onbetaald wordt beschouwd.

100 dagen retourtermijn

Je hebt 100 dagen de tijd om te bedenken of je een artikel wilt houden of retourneren. Als je ná 14 dagen al voor een artikel hebt betaald, maar je het toch liever terug wilt sturen, dan kan dat. Voorwaarde daarvoor is wel dat het artikel ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de originele prijskaartjes en labels bij ons in het magazijn belandt. Let op; Retourneer je alle items, dan betaal je €9,95 servicekosten voor je box.

Heb je een Betalingsherinnering van ons ontvangen?

Natuurlijk begrijpen we dat er door de drukte van alledag soms iets bij in kan schieten. Heb je een betalingsherinnering van ons ontvangen, dan raden we je aan het volgende na te kijken:

1. Wanneer heb je het bedrag overgemaakt of je items geretourneerd?

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat we je betaling hebben ontvangen. Ook kan het tot 14 dagen duren voordat je retour is verwerkt in ons magazijn. Daardoor is het mogelijk dat de betalingsherinnering je betaling of retour heeft gekruist. Zodra je betaling of retour is verwerkt, ontvang je een bevestiging van ons per email.

2. Heb je het correcte bestelnummer ingegeven als omschrijving/mededeling?

We kunnen je betaling alleen verwerken als je je bestelnummer correct hebt vermeld als omschrijving/mededeling (let op: niet als betalingskenmerk). Mocht dit niet het geval zijn, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Houd je correcte bestelnummer en de omschrijving/mededeling die je hebt ingevoerd bij de hand, om zo snel mogelijk te worden geholpen.

3. Heb je de bedragen van meerdere bestellingen tegelijkertijd overgemaakt?

Iedere bestelling heeft een eigen bestelnummer. Het is daardoor mogelijk dat we je betaling niet correct hebben kunnen registreren, als je meerdere open bedragen in één keer hebt overgemaakt. Mocht dit het geval zijn, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Houd je correcte bestelnummers en de omschrijving/mededeling die je hebt ingevoerd bij de hand, om zo snel mogelijk geholpen te worden.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Icon is missing
Chat met ons

De snelste manier om je bestellingen, retouren, terugbetalingen en méér te controleren

Jouw inbox

Maak 'm fashionable

Schrijf je in voor de e-mailnieuwsbrieven van Zalando

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.