Heb je een pakket te weinig ontvangen?
In sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket toe - je wordt hierover geïnformeerd in de verzendbevestiging. We bundelen je bestellingen om je artikelen op de snelste, meest milieuvriendelijke manier te bezorgen.
Indien je twijfelt of je al je artikelen hebt ontvangen, kun je het beste direct in het pakket controleren of deze artikelen van meerdere bestellingen bevat. Niet zeker? In je klantenaccount kun je op elk moment zien welke artikelen bij welke bestelling horen. Het kan zijn dat een van de bestellingen in het klantenaccount de status "Verzonden" behoudt als deze samen met een andere bestelling wordt verzonden.
Belangrijk bij betaling op rekening:
We verzoeken je om iedere bestelling apart af te rekenen met het bijbehorende bestelnummer als betalingskenmerk of vrije omschrijving.
Wil je artikelen retourneren?
Je kunt artikelen van de bestellingen natuurlijk ook in één pakket naar ons terugsturen. Gebruik hiervoor simpelweg het bijgevoegde retourlabel.