Meerdere bestellingen in één pakket

Meerdere bestellingen in één pakket

Heb je een pakket te weinig ontvangen?

In sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket toe - je wordt hierover geïnformeerd in de verzendbevestiging. We bundelen je bestellingen om je artikelen op de snelste, meest milieuvriendelijke manier te bezorgen.

Indien je twijfelt of je al je artikelen hebt ontvangen, kun je het beste direct in het pakket controleren of deze artikelen van meerdere bestellingen bevat. Niet zeker? In je klantenaccount kun je op elk moment zien welke artikelen bij welke bestelling horen. Het kan zijn dat een van de bestellingen in het klantenaccount de status "Verzonden" behoudt als deze samen met een andere bestelling wordt verzonden.

Belangrijk bij betaling op rekening:

We verzoeken je om iedere bestelling apart af te rekenen met het bijbehorende bestelnummer als betalingskenmerk of vrije omschrijving.

Wil je artikelen retourneren?

Je kunt artikelen van de bestellingen natuurlijk ook in één pakket naar ons terugsturen. Gebruik hiervoor simpelweg het bijgevoegde retourlabel.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat. Het kan zijn dat de medewerker je in het Engels te woord staat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wat dacht je van 10% korting* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.