Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Oh nee. Hier hebben we geen informatie voor je. Je kunt je bestelling volgen in je besteloverzicht.

BEKIJK JE BESTELLINGEN

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, komt er onder mijn bestellingen bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een PostNL, DHL of Budbee Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. 

Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Let op! Levertijden kunnen momenteel variëren. Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat. Het kan zijn dat de medewerker je in het Engels te woord staat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-00:00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wat dacht je van 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kunt je op elk moment afmelden.