Ik heb geen retourlabel ontvangen

Ik heb geen retourlabel ontvangen

Indien je een nieuw retourlabel nodig hebt, kun je deze gemakkelijk downloaden door je retourzending aan te melden. In de volgende stap kun je vervolgens kiezen of je je bestelling met DHL of PostNL wilt retourneren, en het nieuwe retourlabel downloaden als PDF-bestand en afdrukken.

Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL of DHL punt.

Heb je je retour al wel aangemeld, maar ben je vergeten het retourdocument te downloaden? Nadat je je retourzending hebt aangemeld kun je het retourdocument ook altijd onder ‘mijn retourzendingen’ terugvinden.

Als je een partnerartikel wilt retourneren en geen retourlabel hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat. Het kan zijn dat de medewerker je in het Engels te woord staat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-00:00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wat dacht je van 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kunt je op elk moment afmelden.