faq | Retour & Terugbetaling | Ik heb geen retourlabel ontvangen

Ik heb geen retourlabel ontvangen

Indien je een nieuw retourlabel nodig hebt, kun je deze gemakkelijk downloaden door je retourzending aan te melden. In de volgende stap kun je vervolgens kiezen of je je bestelling met DHL of PostNL wilt retourneren, en het nieuwe retourlabel downloaden als PDF-bestand en afdrukken.

Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL of DHL punt.

Heb je je retour al wel aangemeld, maar ben je vergeten het retourdocument te downloaden? Nadat je je retourzending hebt aangemeld kun je het retourdocument ook altijd onder ‘mijn retourzendingen’ terugvinden.

Als je een partnerartikel wilt retourneren en geen retourlabel hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met onze chatbot

Onze chatbot helpt je graag verder!

Als de chatbot je vraag niet kan beantwoorden, zul je worden doorverbonden met een van onze medewerkers.

Wil jij 10% korting?*

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.