Faq | Bestelling | Ik heb een klacht

Ik heb een klacht

Mocht je een klacht hebben over een van onze (Partner) items of onze service, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Als je een klacht hebt over een item, dan kun je een claim indienen via Mijn artikel is defect. Dit geldt ook voor Partner items. Indien je een klacht hebt over onze service, dan kun je contact met ons opnemen via een van onderstaande contactkanalen. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Icon is missing
Chat met ons

De snelste manier om je bestellingen, retouren, terugbetalingen en méér te controleren

Jouw inbox

Maak 'm fashionable

Schrijf je in voor de e-mailnieuwsbrieven van Zalando

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.