faq | Retour & Terugbetaling | Hoe volg ik mijn retourzending?

Hoe volg ik mijn retourzending?

We hebben geen retourinformatie over je laatste drie bestellingen. Houd je account in de gaten voor updates over retourzendingen van eerdere bestellingen.

Wanneer je een retourzending afgeeft bij een Homerr of bij een pakketpunt van PostNL of DHL, krijg je een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan ons retourcentrum. 

Wanneer wij vervolgens je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hierover een retourbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook direct het nieuwe rekening- of restitutiebedrag.

Mocht je twee weken na het retourneren van je bestelling nog geen e-mail hebben ontvangen van ons, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Mijn retourzending is nog niet verwerkt


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met onze chatbot

Onze chatbot helpt je graag verder!

Als de chatbot je vraag niet kan beantwoorden, zul je worden doorverbonden met een van onze medewerkers.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil jij 10% korting?*

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.