Ik heb geen retourdocument ontvangen

Indien je geen retourdocument hebt ontvangen bij je bestelling, kun je deze gemakkelijk aanmaken in je eigen account. Wanneer je een retourzending aanmeldt via ‘artikelen terugzenden’, wordt het retourdocument automatisch voor je aangemaakt. Je kunt deze vervolgens downloaden als PDF-bestand en afdrukken. Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Meer informatie over het terugsturen van een artikel vind je hier.

Heb je je retour aangemeld maar ben je vergeten het retourdocument te downloaden? Nadat je je retourzending hebt aangemeld kun je het retourdocument ook altijd onder ‘mijn retourzendingen’ terugvinden.

Als je een Partnerartikel wilt retourneren en geen retourdocument hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op

10% korting bij onze nieuwsbrief!

Schrijf je in voor inspiratie en aanbiedingen