faq | Mijn Zalando | Inloggen mislukt

Inloggen mislukt

Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding 'Inloggen mislukt’ dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt.

Als je aangemeld bent voor de Nieuwsbrief, houdt dit niet automatisch in dat je ook een Mijn Zalando account hebt.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.

 

 

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met onze chatbot

Onze chatbot helpt je graag verder!

Als de chatbot je vraag niet kan beantwoorden, zul je worden doorverbonden met een van onze medewerkers.

Wil jij 10% korting?*

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.