Account verwijderen

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen door ons hieronder een e-mail te sturen. Belangrijk hierbij is dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bent geregistreerd bij Zalando. Alleen dan kunnen we je aanvraag verwerken.

Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:

  • Je geen openstaande facturen meer hebt
  • Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
  • Er geen tegoed meer op je account staat
  • Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben.

Heb je minder dan 100 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 100 dagen voorbij is.

Maak je ook gebruik van Zalando Lounge of Zalon?

Als je je Zalando account verwijdert, dan zul je ook geen gebruik meer kunnen maken van je accounts bij Zalando Lounge en Zalon.

Ben je verhuisd naar een ander land? Dan is het niet nodig om een nieuw account aan te maken. Gebruik gewoon je bestaande inloggegevens om toegang te krijgen tot de Zalando webshop van het land van waaruit je winkelt en voeg een nieuw factuur- en afleveradres toe.


Wil je 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over sales, trends en outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.