Een aanmaning ontvangen?

Een aanmaning ontvangen?

Aanmaningen worden automatisch verstuurd, wanneer er na de betalingstermijn van 14 dagen nog een openstaand bedrag is voor je bestelling.

Ik heb mijn bestelling al betaald 
Heb je binnen de 14 dagen wel het bedrag betaald, maar ontvang je toch een aanmaning? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt moet worden. Houd er rekening mee dat dit 2 tot 5 werkdagen kan duren. Om je betaling goed te kunnen verwerken is het belangrijk dat het betalingskenmerk (je bestelnummer) correct wordt ingevuld. 

Wanneer je factuur volledig betaald is, krijg je hier altijd een bevestiging van per e-mail. Blijft deze bevestiging ondanks betaling uit, neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd
De verwerking van een retourzending kan tot aan 14 dagen duren. Om aanmaningen te voorkomen raden we daarom aan je retourzending altijd binnen de betalingstermijn van 14 dagen te doen. In het geval van een gedeeltelijke retourzending kun je dan ook gerust het nieuwe factuurbedrag in de retourbevestiging afwachten. 

Is je retourzending al langer dan 14 dagen onderweg en ontvang je een aanmaning? Neem dan contact met ons op.
 


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

Bel ons

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wat dacht je van 10% korting* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.