Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.

  • Ga naar 'mijn bestellingen'.
  • Klik op 'mijn bestelling annuleren'.
  • Klik op 'Bestelling annuleren' om de gehele bestelling te annuleren of op 'Artikel annuleren' om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.
  • Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kun je de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Voor betalingen met PayPal en creditcard kan dit tot aan maximaal 14 dagen duren.

Gelieve met het onderstaande rekening te houden:

  • De opties 'Artikel annuleren' of 'Bestelling annuleren' zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Zodra je bestelling verpakt is kan deze niet meer geannuleerd worden.
  • Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
  • Bestellingen waarbij een cadeaubon gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
  • Het adres kan, nadat de bestelling geplaatst is, niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel de bestelling annuleren, respectievelijk retourneren en bij een volgende bestelling een nieuw adres opgeven.
  • Partnerartikelen: Als je meer dan één partnerartikel besteld hebt dan kun je deze alleen allemaal tegelijk annuleren. Het is niet mogelijk slechts één van deze artikelen te annuleren.

Wil je 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over sales, trends en outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.