Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld.

Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen door reden 9 in te vullen op het retourdocument.

Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag natuurlijk terug zodra we je retourzending hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren.

Onze excuses voor het ongemak.


Wil je 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over sales, trends en outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.