- Wat is de levertijd?Standaard levering en retourzendingen zijn gratis. Momenteel hanteren wij levertijden van 1 tot 4 werkdagen (ma. - za.). Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd ...
- Uitleg bestelprocesNadat je een artikel hebt gevonden naar je smaak en je een kleur en maat hebt gekozen, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op "bestel nu!" te klikken ...
- Landelijke lockdown: veelgestelde vragenVeelgestelde vragen omtrent de huidige lockdown ...
- Wat is langeafstandslevering?Zalando biedt nu de mogelijkheid om te kiezen uit een groter assortiment van items door middel van langeafstandslevering ...
- Items direct vanuit winkels verkocht en verzondenGedurende de huidige gezondheidscrisis ondersteunen we winkels in het hele land. Zolang zij gesloten zijn, kan je vele van hun items bij ons bestellen en de winkel ontvangt de inkomsten ...
- Hoe zoek ik artikelen?Er zijn op onze website verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent ...
- Mondkapjes vanaf nu beschikbaar bij ZalandoWe bieden onze klanten nu niet-medische mondkapjes aan. De mondkapjes zijn afkomstig van partnermerken en onze huismerkleveranciers ...
- Product of maat niet beschikbaarHet kan voorkomen dat er een bepaalde maat of artikel niet op voorraad is. In dat geval kunnen wij je ervan op de hoogte …
- Artikelen reserverenHet is helaas niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven …
- Geen bevestiging ontvangenHet kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. …
- Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?Je kunt een kopie van je factuur voor je laatste Zalando-bestellingen downloaden in je account ...
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is …
- Waarom is mijn bestelling of artikel geannuleerd?Als je bestelling of een deel daarvan door ons is geannuleerd, is dit meestal te wijten aan de voorraad of een magazijnfout tijdens het verpakken ...
- Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteldStuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen door reden 9 …
- PartnerartikelenAl onze partners onderschrijven de servicebelofte van Zalando. Dit betekent dat levering, retour en alle kosten daarvoor precies zo verlopen ...
- DuurzaamheidProducten gemarkeerd als “duurzame mode” of met een duurzaamheidslabel onderscheiden fashion items die minder effect …
- Beautyproducten bij ZalandoJe hebt de perfecte outfit gekocht, maar geen lippenstift die erbij past? Bij Zalando.nl vind je vanaf nu een uitgebreide selectie van beautyproducten ...
- Zijn Zalando beautyproducten dierproefvrij?Ja, we zijn trots dat ons volledige beauty aanbod proefdiervrij is! Om dit te garanderen hebben we contractueel bepaald dat ...
- Wat kan ik doen om de CO2-uitstoot van mijn bestelling te compenseren?We zijn blij je de kans te bieden om de CO2-uitstoot van je bestelling te kunnen compenseren ...
- Het Thuiswinkel Waarborg labelThuiswinkel Waarborg is de Nederlandse vereniging van de bedrijven actief in verkoop op afstand ...
- Uitleg Zalando LoungeDe Zalando Lounge is een losstaande webshop van Zalando. In de Lounge worden exclusieve merkartikelen …
- Onze toegankelijksheidsfunctionaliteitenWe werken er hard aan om onze website zo gebruiksvriendelijk en toegankelijk mogelijk te maken. Daarom bieden we nu nieuwe functionaliteiten aan zodat iedereen gebruik kan maken van ons aanbod ...
- Ik heb een klachtMocht je een klacht hebben over een van onze items of onze service, dan helpen we je natuurlijk graag verder ...